Minnesgudstjänst med ljuständning 4.11

På allhelgona minns vi de människor som inte längre är här med oss och församlingen vill speciellt komma ihåg dem som gått bort under det gångna året. Det kan vara tungt att förlora en anhörig. Vi delar den sorg och saknads om ni känner. Vi vill gärna inbjuda alla dem som förlorat en anhörig under detta år till en minnesgudstjänst med ljuständning på Alla helgons dag.

Ni är varmt välkomna till minnesgudstjänsten i Petruskyrkan, Skogsbäcksvägen15, lördag 4.11.2023, kl. 16. Vi minns de som avlidit under året och läser upp deras namn, tänder ljus och håller en liten andakt tillsammans. Efteråt blir det servering. Alla som önskar är välkomna, så ni får gärna berätta om detta tillfälle för andra anhöriga som kan tänkas önska komma.