Bönedygn – 24 timmar

Vilka planer har Gud för år 2020? Vill du att Guds vilja får ske i vår församling, vår stad och vårt land? Kom med på 24 Timmar och påverka genom bön hur det kommande året blir. Vi ber att Guds vilja får ske och kommer nära Honom genom tillbedjan, bön och lyssnande.

24 Timmar inleds kl. 17 på lördag 18.1 i övre salen i Petruskyrkan och avslutas med Puls kl 15.30 följande dag. Under dygnet kommer vi att be för olika saker vid vissa klockslag. Övrig tid kan du lovsjunga, be och möta Gud på ditt eget sätt.

Gå in på länken så ser du vilka teman vi ber specifikt för vid vissa tider. Det går bra att titta in i övre salen när det passar dig men skriv gärna in ditt namn eller dina initialer så vet vi att någon är på plats under hela dygnet. Kom med och påverka genom bön!

Se bönedygnets teman och kom med: Teman och tidpunkter för bönedygnet

Om du inte kan vara på plats personligen men gärna vill ha förbön för något särskilt kan du skicka epost till .

Ps. Är dörren låst kan du ringa 09-23407171