Anmälan till skriftskolan öppen i oktober

Dags att anmäla sig till skriftskolan!

ungdomar ute vid vatten

Skriban är en fantastisk tid för många. Inkommande sommar åker vi igen ut till Lekholmen. Ifall du hör till Petrus församling är det tid att anmäla sig till sommarens skribaläger.

Lägerplatser

Anmälan till skriftskolan 2022 är öppen måndag 4.10.2021 – söndag 31.10.2021.

Observera att lägerplatserna fördelas först efter att anmälningstiden gått ut! Det betyder att alla som anmält sig senast 31.10.2021 har samma möjligheter att komma på just det läger man helst vill på.

Vi bekräftar din lägerplats i mitten av november. Medlemmar i Petrus församling har en säker plats på något av lägren. Medlemmar i andra församlingar och ungdomar som inte hör till kyrkan tilldelas en lägerplats i mån av möjlighet.

Mer info och anmälan till skriftskolan

Du hittar mer info om skriftskolan, lägren, tider och länken till anmälan under fliken Petrus församlings skriftskola: https://petrusforsamling.net/verksamhet/skriftskola/