Petrus Prophetic

Svenska (kts Suomeksi alla)

Petrus Prophetic är ett team inom Petrus församling som arbetar för en sund och fungerande profetisk kultur i kyrkan. Vi testar, utvärderar och utvecklar. Vi tjänar församlingen med det vi lär oss och tränar dem som är intresserade av ämnet. Om din församling eller team har en längtan efter att bättre förstå den Helige Ande och hur det profetiska fungerar i praktiken, så tveka inte att ta kontakt.

Kontaktuppgifter/Yhteystieto:

PPMEETS
Petrus Prophetic samlar nu och då till delande & profeterande gemenskap. Kom och berätta vad Herren gör och talar, bli inspirerad av vittnesbörd och ta med andra från ditt team för att växa tillsammans. Ifall kalendern inte nu listar nåt evenemang så ta kontakt så hör vi av oss.

Vi ses på Zoom, https://bit.ly/ppmeets – Varmt välkommen!

Suomeksi

Petrus Prophetic edustaa ja kehittää tervettä, profeetallista seurakuntakulttuuria, jossa Jumala on läsnä ja voimallinen. Järjestämme rohkaisevia ja silmiä avaavia koulutuksia ja opastamme Pyhän Hengen ymmärtämiseen. Ole yhteydessä mikäli sinun seurakuntasi tai tiimisi kaipaa tällaista.

Yhteystieto:

Huom! Jos tapasit meidät esim. Hengen ja tiedon messuilla, olehan yhteydessä sähköpostitse ja kysele ohjelmasta, tai osallistu johonkin ylläoleviin tapahtumiin. Lämpimästi tervetuloa!