TV-inspelning av Petrusmässan och Puls-Gudstjänst

VARFÖR TV-GUDSTJÄNST?
Petrusmässan och PULS-Gudstjänsten spelas in i samverkan med YLE för att sändas som TV-gudstjänster. TV-Gudstjänsten ger möjligheten att se olika församlingar runt om i Finland, och bli en del av deras Gudstjänst även på avstånd.

TV-INSPELNING AV PULS
Fredagen 5.10 kl. 17.30 i Södra Haga kyrka samlas PULS för att fira Gudstjänst tillsammans och spelas in. Oberoende om du är gammal eller ny för PULS, så är du varmt välkommen att vara en del av Gudstjänsten!

Inspelningen börjar kl. 17.30, men var gärna på plats 15 min i förväg.
Barnkyrka och CoolKids ordnas för barnen under predikan.

Puls är en härlig gemenskap av människor i olika åldrar som tillsammans utforskar vad det betyder att vara en efterföljare till Jesus idag.

TV-INSPELNING AV PETRUSMÄSSAN
Söndagen 7.10 kl. 15 i Södra Haga kyrka firar hela Petrus församling Gudstjänst tillsammans i Södra Haga kyrka, då Petrusmässan spelas in. Du är varmt välkommen att delta i Petrusmässan och samlas tillsammans med hela församlingen!

Inspelningen börjar kl. 15, så var gärna på plats 15min i förväg.
Barnkyrka ordas för barnen under predikan.

OBS!
Söndagen 7.10 ordnas inga andra Gudstjänster utöver Petrusmässan. PULS ordnas undantagsvis fredagen 5.10.

Mer info:
TV-inspelning av Puls-Gudstjänst