De vackraste julsångerna

De vackraste julsångerna ljuder för bortglömda barn! De vackraste julsångerna sjungs 26.11 kl. 17 i Åggelby gamla kyrka. De vackraste julsångerna hör julen till. Årligen samlas över en miljon finländare i kyrkan och sjunger De vackraste julsångerna. Finska Missionssällskapet och församlingarna ordnar sångevenmangen tillsammans. Samtidigt som man sjunger och själv får julstämmning, hjälper man sin nösta långt borta. Vi kommer ihåg bortglömda barn Vid julsångesevenemangen kan du ge en gåva till barn i u-länderna. Runt om i världen finns det miljoner bortglömda barn, föräldralösa barn och barn som inte får tillräckligt med trygghet från sin familj. De behöver vår hjälp för att få hälsovård och utbildning. Sätt en slant i kollekthåven, sänd ett textmeddelande eller delta på annat sätt i julinsamlingen.